fredag 4. juni 2010

Hasta la vista......:)

Som sagt, så gjort! Nå står vi altså snart på farten til varmere strøk. Det vil si det gjelder bare meg og Jon Håkon. Synne skal passe damene på avlastninga ei hel uke til ende.....og vel så det. Gleder meg ikke veldig til å være vekk fra Synne "så lenge", men samtidig kjenner jeg det skal bli godt å få koble av klokke, matpumpe, medisiner etc etc over en hel uke. Rart å tenke på at det er snart 3 år siden vi har hatt en hel uke selv til rådighet, men samtidig har tiden gått utrolig fort.

Reisemålet er Benalmadena, nært Malaga for de som er kjent på solkysten av Spania. Det blir nok ikke bare slaraffenliv på stranda kjenner jeg oss to rett......det må helst skje noe:) Blir godt å ta dagene som de kommer, og gjøre akkurat det vi har lyst til. Håper å komme tilbake med litt ekstra energi++ i bagasjen.....hvis det blir plass:)

Grunnen til at vi kan tillate oss en slik tur, er vissheten om at Synne har det trygt og godt der hvor hun skal være. Vi har fått til en ordning slik at de kjører og henter henne i bhg de dagene hun har plass der, så det blir nok bra:)

Ellers får vi også hjelp fra gode naboer til å vanne katta, ta inn plantene og mate posten :) Mange takk for det. Det ble ikke så enkelt å dra fra katta nå som det har kommet en liten en til. Men det skal nok gå bra!

Så nå bærer det om ikke lenge framover å få levert Synne hos damene der, så drar vi to på Stjørdal på bursdagsfeiring! Flyet letter 06.00 imorgen tidlig, så det blir en tøff start på ferien!
Og når vi først nevner bursdag, kan jeg ikke annet enn å avslutte dagens blogg med å sende en stoooooooor bursdagsklem til fadderbarnet Signe som fyller 2 år idag!!! HURRA FOR DEI vennen:) Vi har feiret henne på forskudd på onsdagen, og tuppene "fant da tonen" kan man si:)

Så da er det bare for meg å ønske oss selv en god tur......og god helg til dere som orker å være her hjemme i trønderværet. Gud velsigne dere:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar