tirsdag 18. august 2009

Innholdsrik dag!

Ja da har vi gjort unna nok en innholdsrik dag her i Uglemsmoen!
Jeg startet dagen med å bade snuppa, mens vi sendte pappsen på jobb. Med stoor glede basket hun seg i vannet, men det ble et forholdsvis kort bad. Uten å gå nærmere inn på saken, så gjorde hun noe i badekaret som jeg helst ser hun bare gjør i bleien......så var det sagt!!! :) Det ble mildt sagt en skit-jobb!

På formiddagen fikk vi rørleggeren på besøk. Sannsynligvis var det ikke et billig besøk, iom at han skiftet varmtvannsberederen, men det var heller ingen vei utenom siden vi har hatt en liten lekasje. Ellers satte han også på et uttak for vann på utsiden, noe jeg har savnet siden vi flyttet hit, så jeg vurderte å heise flagget til topps da den var på plass!! Mer skal det ikke til for å glede meg:) Har vært flere ganger ut å tittet på kranen...sååå fornøyd!!! :)

Jeg og Synne tok oss en tur "framover" etter duppen. Da sto det bl.a et lite besøk på Selbyggen på tapetet. Alltid like trivelig å treffe dem, noe Synne også tydeligvis syntes:)
Da vi kom hjem var det på tide å lage middag siden vi fikk middagsgjest idag......

FOR idag fikk vi altså besøk av den kulørte pressen!! Under sterk tvil stiller vi nå altså opp i det bladet som "ingen" kjøper men "alle" leser......nemlig Se & Hør!!! Bare vi når fram til noen der ute som finner trøst og styrke i vår historie, så er det i og for seg uvesentlig hvilket medium vi bruker......men vi hadde nok ikke valgt denne kilden dersom vi hadde flere å velge i. Men vi fikk uansett besøk av en trivelig mann som syntes vår historie så absolutt var en solskinnshistorie. Og DE er det vel ikke for mange av i det bladet:)

Nå fikk jeg i tillegg mala et par vindu før mørket satte inn, så da må jeg si meg fornøyd med dagen! I
I morgen drar Jon Håkon til Nittedal på begravelse til sin onkel, mens jeg og Synne tar turen på St Olavs på kontroll.

Ha en god natt alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar