søndag 19. april 2009

Synne rocker Riks`n :)


Verdens tøffeste jente!!!!

Som dere ser, her er smilet tilbake på go-tuppa vår:) Utover dagen idag har hun frisknet betraktelig til, så hun har showet og sjarmert alle rundt seg. Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd hun ville være i så bra form kun 4 dager etter den store operasjonen. Også sykepleiere og leger er svært overrasket og imponert over den tøffe jenta, og mamma er veldig veldig stolt!!!!! Jeg hadde aldri iverden vært så i formen etter 4 dager!! Snakk om tøff jente!! Vi har hatt et trivelig besøk av tante Margit idag. Det var godt å se noen kjente og et kjærkomment avbrekk fra rutinene her! Etter hun dro, plasserte vi Synne i ei vogn så ble det hennes tur å trille på besøk hos pappa. Det var en overrasket papps som fikk besøk skal jeg si!! :D

Ellers har farmor nå dratt hjem til Tydal, og vi takker henne for god hjelp og støtte i tiden som har vært.

Jon Håkon har også vært flere turer ut å gått, så her går det framover så det suser! Legene mente de kunne bare beholde han som maskot på avdelingen siden det går så bra med han:)

De vil heller ikke gi slipp på Synne på intensiven, så nå har de bestemt at hun skal bli der helt til vi skal ned på barneklinikken etterhvert. De koser seg så godt med henne der, å så tillitsfull som hun er, kommer hun lett i kontakt med de i rundt seg. Nå synger hun og danser i senga, så det er nesten jeg må klype meg i armen når jeg ser hvor godt hun kommer seg. Da er det "lett å glemme" de tøffe dagene vi har lagt bak oss!! Vi er selvfølgelig klar over at vi skal inn i maange opp-og nedturer ennå, men så viktig det er å kose seg med de framskritt og positive dager vi nå er inn i:)

Legger nå ut noen flere bilder som viser hvor god form både stort og smått nå befinner seg i.


Tante Margit på besøk!




Synne leser siste nytt i Selbyggen:)



Pappa og Synne på trilletur!




Litt ubeagelig å komme opp i sittende stilling, men easy match for ei tøff dråk!!



Hele familien samla:)

8 kommentarer:

  1. Godt å sjå freske følk på bilda ja:) Syns d ser ut som pappa`n ha fått på plass snusen å?:)
    Ønske dokk fortsatt alt godt.

    SvarSlett
  2. Så fin dåkker e! :)

    SvarSlett
  3. Hei Synne, Berit og Jon Håkon. Har endelig klart å kommi mæ inn på bloggen. Den va super. Godt å sjå og les att alt går så bra.
    Hilsen oss i Bangdal`n.

    SvarSlett
  4. Heia! Her va det mange gladmeldinger å lese ja! Var spent på hvordan ståa var etter helga(har vært i Stockholm i helga). Veldig sterkt å se bildene av Synne-hun er bare helt fantastisk!!! Godt å se at snusen er på plass og at formen til Jon Håkon er bedre. Stå på! :)
    Oppistuen

    SvarSlett
  5. Åj åj åj, så go lesing! Bilda og tekst gir inntrykk, adrenalin og motivasjon utover det vanlige! Stå på :) Stor hælsing fra Mille, mamman og pappan ;)

    SvarSlett
  6. Ville bare sende ei lita helsing fra Australia, der jeg har lest blogg hver gang jeg har kommet meg inn på nett. Dere er kjempetøffe og jeg er så glad for å høre at alt har gått fint! Håper å treffe dere igjen i sommer.

    SvarSlett
  7. Hei på dere alle. Godt å se at smilet er på plass og at alt ser fint ut. Kim syntes ikke det var noe rart at JH var oppe og gikk når en pen dame kom å spurte....:-). Lykke til videre.

    Ståkkåm:-)

    SvarSlett
  8. Hei!
    Så flott en historie dette var da!! Dere er virkelige tøffe alle tre.
    Hilsen Liv Johanne.

    SvarSlett