søndag 12. juli 2009

Ganske så ordinær søn-dag!

Nok en rolig dag er unnagjort og vi rykker stadig nærmere heimreise:) Med mammas lopper i blodet, måtte vi ut en tur idag også! Så etter den obligatoriske medisinrunden, tok vi trikken ned til Bislett og ruslet oss en tur i omerådet Majorstua/Frogner. Jeg oppdaget til min forskrekkelse at jeg nesten hadde gått glipp av den paradegata av ei handlegate i Bogstadveien. Dette takket være et tips av Torunn som vi møtte igår. MASSE fine butikker ligger å venter på oss, når vi får tid:) Nå blir det endel undersøkelser m.m til uka, så det kan bli litt dårlig med tida da, men vi får da endelig ikke håpe at de ønsker å sende oss hjem ennå!!!! :=) Ellers gikk spaserturen litt overalt og endte opp i parkveien og tilbake opp til Bislett. Synne sovna og jeg så mitt snitt til å kose meg med en kakao og VG på en utekafe, men var LITT uheldig med plasseringa, rett utenfor en trikkestopp. Det gikk sånn noenlunde bra for den sovende engel,helt til to sykebiler passerte en tomme forbi oss!! DA var duppen over, og det var bare å legge fra seg avisa.
Ettermiddagen har gått med til kos og lek og litt spisetrening. Synes det går bedre også på dette punktet, så det gjør godt for motivasjonen videre. Hun har også utfordret seg selv et par ganger med å opp å stå på føttene idag også. En gang i vogna og en gang i senga! Sååå fornøyd selv da vettu:)

Har vært litt i kontakt med pappsen i helga, som igår overvar et vellykket utdrikkingslag. Ryktene skal ha det til at både brudgom og flere til er nå godt drukket ut, så det hadde nok vært en livlig kveld:=)

Ellers går også ryktene om at onkel Kristan på Stjørdaln også har fått kyssesyka!!! Så da spørs det hvem som er kilden til dette svineriet!! God bedring til han iallfall som heelt sikkert ikke er i noe toppform!
Nå ser vi fram til ei innholdsrik uke, med masse prøver og ikke minst henting av ny bil!!!! Jippi:) I tillegg gleder jeg meg til å treffe Ingeborg igjen, som har meldt ankomst til Oslo denne uka!! Håper kanskje å få til en båttur hvis været holder seg!!

Vil gjerne tilslutt få takke for alle flotte hilsninger og meldinger som hjelper oss å motivere oss videre i kampen.

Ønsker dere alle ei ny og fin uke!

1 kommentar:

  1. Heisann Berit

    Du befinner deg nå sånn shoppingmessig like i närheten av Sprell leker som vi har snakka litt om. Sjekk nettsidene. Klart du må dit för dere kommer heim.

    Dette kan bli dyrt Jon Håkon!

    Elin

    SvarSlett