fredag 10. juli 2009

Ny rolig dag, men tuppa er i slaget:)

Ja da har vi gjort unna nok en rolig dag. Har vært på fysio idag også, og Synne freser av energi for tida!! Nå går det framover på rompa i full fart, så her tar vi store skritt dag for dag....igjen! Om ikke lenge vil hun nok forsøke å krype på alle fire, men er ikke sterk nok ennå. Og spørsmålet er om det er så interessant siden hun nå kommer seg framover på rompa:)

Etter fysio var mamma på ny time til BUP, og idag hadde vi et tverrfaglig møte med spiseteamet itillegg. Litt med tanke på vegen videre på spisetreningen. Jeg har uttrykt litt tanker om at jeg synes det er litt slitsomt med alt som er av oppfølging av medisiner, mat, det fysiske, hva skjer med blæra og ikke minst dette med maten og spisetreningen. Jeg går med konstant dårlig samvittighet for at jeg/vi ikke har tid og energi til å følge opp spesielt dette med spisetrening, og skulle ønske vi hadde flere timer i døgnet. Føler vi står på stedet hvil når det gjelder dette, og at hun ikke har kommet lengre enn hvor hun var da vi kom hit for 3mnd siden. Dette fanget Tone opp på siste møte jeg var hos henne, og koblet da inn spiseteamet og fikk da idag et møte med de begge samtidig. Så nå håper vi ting løsner litt etterhvert. Men den dårlige samvittigheten forsvinner nok ikke så lett uansett.....!!

På ettermiddagen trasket jeg og Synne en tur på Vindern for å slå ihjel litt tid. Ikveld har vi lekt og kost oss på avdelinga, som vi nå styrer heelt alene siden alle de andre har flyttet en etasjen opp. Spurte fint om vi kunne være igjen her, og styre dagen vår selv, og det var helt greitt for de. Så nå skal vi snart ta turen opp for å få intravenøs antibiotika. Det må vi gjøre oppe siden vi formelt er på permisjon fra avd nå.

Legger ut en film fra kveldens aketur, så får dere se ei tuppe i finform:)

God helg til dere alle og en liten hilsen fra en ivrig Synne her; vtrfexdsadbhhggfew245ybgvc

2 kommentarer:

  1. Snakk om framgang og energi... Her er det ingenting å si på viljen. Virker som om Synne er kommet i fin form igjen nå, og heldigvis for det!
    Fin bil har dere også kjøp dere, så det er bra hun får øvd seg litt med råkjøring i gangene enn så lenge...
    Regner med du må ommøblere litt når du kommer heim oppi Selbu (He he).
    Så artig med disse videosnuttene. Vi ser på disse både store og små hjemme hos oss. Erle syns det er stas og vil gjerne se det samme flere ganger.
    Så søt med musefletter å da sjø!

    God helg! Hilsen Erle, Sindre, Elin og Arild

    SvarSlett
  2. Herlig! Gleder meg til å treffes til uka :o) Jeg er på Stjørdal nå, men kommer til Oslo igjen på mandag.

    SvarSlett