søndag 24. mai 2009

Sandkassa er toppen!

Det har vært en rolig dag for damene her på Riks`n idag. Men dagen har gått fort allikevel, for med syv forskjellige tidspunkt for medisiner, og seks forskjellige for mat, så er det da endel å holde styr på når man har ansvaret for prinsessa alene! Begynner å bli vant dette gamet, men man blir litt bundet til stedet iom at det er så ofte det skal være mat eller medisiner. Noen medisiner tar jeg med når vi drar ut på tur, mens andre igjen settes intravenøst, og da er det ikke bare for meg å ordne dette selv. Det har med at det skal være sterilt etc.

Måtte bare ta bilde av tuppa gjennom et speil som finnes på et sanserom her på sykehuset. Spekulerte litt selv også da hun seg i speilet:)
Vi lurte oss ut en liten tur på formiddagen da Synne skulle ha en dupp. Jeg tok med meg et pledd og la meg ned for å nyte solen.........de to minuttene den var framme!! Typisk det da, men godt å ut likevel:)

Synne er ikke veldig interessert å smake på mat for tiden, men jeg fant ut idag at å legge maten på et fat eller lignende så hun kan få bruke fingrene fungerte bra!! Så da får vi holde oss til det alternativet til hun har avslørt oss:) Fikk kjøpt ei lita flaske med vann idag som var kjempestas, for den klarer hun å manøvrere selv. Skal ikke mye til "bragder" for at disse småtissene får litt selvtillit:)
På ettermiddagen ble det en liten tur i sandkassa. Å det var poppis det. Hun skjønner ikke helt hvorfor mamma driver å legger til spade å bøtte når man kan bruke hendene. Å i sandkassa er vi ikke sen om å putte fingrene i munnen. DA skal vi smake da:=)
Toppers!
Nå er det faktisk en sliten mamma som gleder seg til å få nedover den bedre halvdel. Nå har vi da snakket om PAPPAIII i hele helgen, så vi er nok to som gleder oss til det:)

Sandkassedronninga in action:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar